środa, 10 października 2012

Say My Name

Jak kogoś interesuje gdzie byłam: to zapewne w szkole, nowy przedmiot ergonomia, pani dr sympatyczna i młoda^^ 
Wrzucam Wam zdjęcia i uciekam na urodziny przyjaciółki;) 
Moja 20'stka już za równy tydzień, a wymarzonego prezentu nie ma nawet na ebay'u...
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie coś na temat bluzy z Versace for h&m (Man) dajcie znać :(
A no i tatuaż chce sobie zrobić w końcu. 








Pants: Zara
Jacket: vivilli.com
Jumper: H&m
Cap: romwe.com
Bracelet: Cubus
Shoes: Choies.com

33 komentarze:

  1. WSZYSTKO SUPER!
    ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE
    http://all-about-fashion-and-style.blogspot.com/2012/10/rozdaniekonkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. wauw! lovely cap and jacket, really amazing!

    x Megan

    turnthefashionnow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes świetna;)) genialna kurtka;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Really ωhen somеοnе dοesn't be aware of afterward its up to other users that they will assist, so here it happens.
    My web site google +1

    OdpowiedzUsuń
  5. w zestawie wszystko świetnie współgra! :3
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. czapka świetna, cała stylizacja również:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapka jest świetna!
    Bardzo udana stylizacja.
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam cię i twoje stylizacje ! A ta czapka...prześladuje mnie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile kosztowały spodnie ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pamiętam ile kosztowały normalnie, ja kupiłam zimą na wyprzedażach za 79 zł ;)

      Usuń
  10. jestem wielką fanką Twojej urody moja droga! matka natura się postarała ;) co do stroju to fantastyczna kurtka i bardzo ciekawe połączenia. fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale czad, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. amazing style !!!

    www.fashionblogtwenty.blogspot.com

    Giwtou

    OdpowiedzUsuń
  13. czapka super :D
    i przy okazji dzięki Twojej stylizacji wpadłam na pomysł, żeby podoczepiać ćwieki do mojej starej jeansówki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super czapka :D
    i przy okazji dzięki Twojej stylizacji wpadłam na pomysł, żeby podoczepiać ćwieki do mojej starej, od dawna nienoszonej jeansówki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o my god this cap and your trousers look so dangerous!!!
    they want to eat me oh no...
    Should I really dare to invite you to come and see my... ?

    ---------------------------------------------------
    http://differentcolouredsocks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz!
    zdjęcia sa piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. czapa jest mega ! jakim aparatem robisz zdjęcia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz mega:):) Zapraszam do mnie! http://jestemvanessa.blogspot.com/

    PS kochana, obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z ćwiekami Ci bardzo do Twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w czapie :D
    Zapraszam do mnie: dasia-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń