piątek, 28 grudnia 2012

Dopamina

Musicie mi wybaczyć świąteczne lenistwo:)
Podczas robienia dla Was zdjęć wpadliśmy na pomysł obejrzenia "Hobbita" , 
więc wybraliśmy się do kina.
Film fajny aczkolwiek szkoda, że dzieli się na kolejne części mimo, że trwa 3 h -.-
Dziś wyprzedaże, w centrum handlowym Silesia City Center roi sie od ludzi - zarzekałam, że się tam nie znajdę.
Jednak los chciał, żebym właśnie tam poszła do kina ;p
Obeszłam wszystkie sklepy, jednak nic sobie nie kupiłam...


Stylizacja może inspirować na zabawę sylwestrową, 
złoto i srebro powinno królować w tym roku na zabawach karnawałowych !




Shirt: AxParis
Jacket:  Vivilli.com

35 komentarzy:

  1. I am in LOVE with the shirt and the pants! Well Done!

    ♥, Khadiat
    Youth Savage

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely! Love the shorts and the overall combination! :)

    Happy holidays!


    ★❤ New post up! (^_^) ❤★
    My Birthday and Holiday Wishlists ... Happy Holidays!
    Gift items for me or even your loved ones? Check this wishlist!

    Ongoing Giveaways!!! (^_^) ♡
    Chai's December Birthday Bash - 1st Giveaway!
    ★ #ChaiChenGiveaways ★ (International)

    ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm you look like a model in here dear!! beautiful :) and i really want to see the Hobit but just like you said - 3 hours are long enough :(

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne spodenki, ale ta kurtka mi nie pasuje do tej stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie dzisiaj się wybieram do silesi ,mam nadzieję ,że przeżyje ten natlok ludzi... spodenki cudne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie było Ci zimno :D Ja byłam wczoraj na tym szaleństwie zakupowym. Wybrałam jednak Sfere w Bielsku Białym, bo zdawało mi się, że w Silesi będzie jeszcze więcej ludzi :D

    Lubię Twojego bloga, bo ubierasz się a nie przebierasz, a i tak pokazujesz coś innowacyjnego :) A jeszcze bardziej mnie cieszy, że mieszkasz na śląsku ! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo!
      Ja myślałam o Plejadzie, ale wszystko obejrzałam wcześniej na stronach i stwierdziłam, że tym razem odpuszczę ;)

      Usuń
  7. Złoto z burgundem świetnie się prezentuje! Fantastyczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale Ty jesteś chudzinka:)a caly look prezentuje się idealnie
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie się wybierasz na sylwestra? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna stylizacja i jakie nogi<33333

    living-walking-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że zainteresuje Cię tematyka mojego bloga. Pozdrawiam i obserwuję
    ilonajankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna twarz *-*
    W wolnej chwili zapraszam serdecznie do mnie cmidw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. a ta kurtka to nie czasem h&m? przynajmniej ja kupiłam tam identyczną ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Smoking hot look. Love it
    http://www.handbagmadness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, jestem ja najbardziej na tak :)

    Pozdrawiam,
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  16. spodenki są boskie *.*
    Ja właśnie planuję wybrać się do Silesii z nadzieją znalezienia czegoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. w jakim mieście mieszkasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, wcięcie, którego niejedna para skrzypiec mogłaby pozazdrościć, wpędziło mnie w kompleksy i sprawiło, że schowałam kołaczyka do torebki.
    Zestaw - cud, miód, malina ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne masz spodenki, zakochałam się w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spodenki cudowne, masz świetną figurę ;33
    Ciekawy blog, obserwuję i mam nadzieję, że zajrzysz do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne spodenki!! Ogólnie stylizacja super... Dopiero znalazłam Twojego bloga ale coś czuję, że będę tu dość często ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog !

    http://miladyem.blogspot.com

    eMfashion

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Love your look…love the poses………. ;love the colors……. they work for you soooo well……
    You’re so chic! So pretty…and you have such a great sense of style.
    Love your legs in the tights and those lovely high waisted sparkly shorts….…… ……
    You match perfectly…everything you wear…… Adorable, as you are!
    Perfect balance.
    I grew up in tights, being in ballet for 13 years. In fact, mom raised me rather androgynously, so I also wore tights under big sweaters and hip length tunics and such around the house growing up. Your lovely look reminds me of all those days….especially when the delivery man would come and I’d meet him at the door and he’s refer to me as Miss……
    Oh, by the way, I’m a guy…and I love fashion as much as I love dance.
    I’m traveling in Europe this fall,
    It looks like you have the same affinity for tights as I have…..

    I’ve been raving to my new friends about how much I love the tights/shorts look, so they encouraged me to try it myself…
    and I have in a big way,….. denim cutoffs, high waisted shorts, even a romper…….
    I will following your blog religiously….. thanks for sharing your lovely taste and your beauty

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń