piątek, 21 grudnia 2012

NordicBoy

Post chciałam nazwać "2012" albo "Apocalypse" ze względu, że dziś już 21.12 i oglądalność "Gangam style" jest bliska miliarda. 
Jednak stwierdziłam, że stylizacja w ogóle nie pasuje do klimatu, a końca świta zapewne nie będzie ;)
Za to polecę Wam film, który fajnie się będzie oglądać do godziny 10:00 polskiego czasu:


----
Jako, że lekkie mrozy znów do Nas wróciły, a śnieg się rozpuścił, trzeba było ubrać się ciepło. 
Chciałam założyć znów swoje brązowe Emu, ale bardziej pasowały mi włoskie sztyblety firmy fabiboutique
Wątpiłam, że będzie mi w nich ciepło, jednak miło się zaskoczyłam... 
Nie ma to jak porządne i wykonane ze skóry naturalnej buty!
Reszta jak widać: norweska i ciepła:)







Na koniec zabawy mojego fotografa:):

Jumper: cozbest.com
Jacket: H&M
Bag: Parfois
Pants: cozbest.com
Belt: Zara
Neckerchief: Market

 

27 komentarzy:

  1. you look so amazing! lovely outfit. <3 xx

    http://day-dreameer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely outfit!

    http://chocolatelights.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. hate this film, such a bullshit for me :D i prefer The day after tomorrow or others but not this, haha. But what i really like is your Nordic outfit :)
    with love from

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty piekne! Uwielbiam wlasnie takie proste, skorzane obuwie :) Caly zestaw zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech i pomyśleć, że będę umierać jadąc w śmierdzącym PKP Regio... :p
    Świetne buty!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look ^^
    Uwielbiam twój styl

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz ! buty genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek i spodnie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie dobrane ciuchy , urody to ja ci zazdroszczę *__*
    Obserwuję, komentuję :)
    Liczę na rewanż. - http://pamietnikollu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te buty-mi sie podobaja :)

    http://badzprozna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty piękne! Bardzo w moim stylu. Napatrzeć się nie można.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cool look once more Sony! :)



    ★❤ Come visit me again & check my new post! ❤★
    Black & White Soiree and Firmoo Eyewear Voucher Giveaway Winners!
    See my Xmas Party look, outfit, and make up for the day + my Firmoo giveaway winners!

    Ongoing Giveaways!!! (^_^) ♡
    Chai's December Birthday Bash - 1st Giveaway!
    #ChaiChenGiveaways ★ (International)

    ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. really cool pullover! :) I am actually thinking of buying it because of your blog post! :)
    And the boots are absolutely fabulous. Loving the details!

    xoxo
    Tea

    p.s.:Check out our blog :) We are trying really hard ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie wyglądasz :)

    zapraszam na konkurs !

    wesołych :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. ale zimno... woo. jesteś bardzo piękna. powiedz mi, nosisz rajstopy pod spodniami. Ja mam zawsze rajty na nogach...

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny outfit.
    bardzo podoba mi się sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię ciuchy w tym stylu wyglądasz cudownie, jedyne do czego mogłabym się przyczepić to buty które skracają i zniekształcają Ci lekko nogi (tak to przynajmniej wygląda na pierwszym zdjęciu).

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wszystko dopasowane:)
    Obserwuję bo masz świetny blog:)

    OdpowiedzUsuń