piątek, 21 grudnia 2012

NordicBoy

Post chciałam nazwać "2012" albo "Apocalypse" ze względu, że dziś już 21.12 i oglądalność "Gangam style" jest bliska miliarda. 
Jednak stwierdziłam, że stylizacja w ogóle nie pasuje do klimatu, a końca świta zapewne nie będzie ;)
Za to polecę Wam film, który fajnie się będzie oglądać do godziny 10:00 polskiego czasu:


----
Jako, że lekkie mrozy znów do Nas wróciły, a śnieg się rozpuścił, trzeba było ubrać się ciepło. 
Chciałam założyć znów swoje brązowe Emu, ale bardziej pasowały mi włoskie sztyblety firmy fabiboutique
Wątpiłam, że będzie mi w nich ciepło, jednak miło się zaskoczyłam... 
Nie ma to jak porządne i wykonane ze skóry naturalnej buty!
Reszta jak widać: norweska i ciepła:)







Na koniec zabawy mojego fotografa:):

Jumper: cozbest.com
Jacket: H&M
Bag: Parfois
Pants: cozbest.com
Belt: Zara
Neckerchief: Market

 

26 komentarzy:

  1. you look so amazing! lovely outfit. <3 xx

    http://day-dreameer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely outfit!

    http://chocolatelights.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. hate this film, such a bullshit for me :D i prefer The day after tomorrow or others but not this, haha. But what i really like is your Nordic outfit :)
    with love from

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  4. so adorable!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty piekne! Uwielbiam wlasnie takie proste, skorzane obuwie :) Caly zestaw zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ech i pomyśleć, że będę umierać jadąc w śmierdzącym PKP Regio... :p
    Świetne buty!! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look ^^
    Uwielbiam twój styl

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz ! buty genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie dobrane ciuchy , urody to ja ci zazdroszczę *__*
    Obserwuję, komentuję :)
    Liczę na rewanż. - http://pamietnikollu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te buty-mi sie podobaja :)

    http://badzprozna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty piękne! Bardzo w moim stylu. Napatrzeć się nie można.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cool look once more Sony! :)



    ★❤ Come visit me again & check my new post! ❤★
    Black & White Soiree and Firmoo Eyewear Voucher Giveaway Winners!
    See my Xmas Party look, outfit, and make up for the day + my Firmoo giveaway winners!

    Ongoing Giveaways!!! (^_^) ♡
    Chai's December Birthday Bash - 1st Giveaway!
    #ChaiChenGiveaways ★ (International)

    ~Chai
    http://chenmeicai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. really cool pullover! :) I am actually thinking of buying it because of your blog post! :)
    And the boots are absolutely fabulous. Loving the details!

    xoxo
    Tea

    p.s.:Check out our blog :) We are trying really hard ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie wyglądasz :)

    zapraszam na konkurs !

    wesołych :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. ale zimno... woo. jesteś bardzo piękna. powiedz mi, nosisz rajstopy pod spodniami. Ja mam zawsze rajty na nogach...

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny kożuszek, pasuje ci

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny outfit.
    bardzo podoba mi się sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię ciuchy w tym stylu wyglądasz cudownie, jedyne do czego mogłabym się przyczepić to buty które skracają i zniekształcają Ci lekko nogi (tak to przynajmniej wygląda na pierwszym zdjęciu).

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wszystko dopasowane:)
    Obserwuję bo masz świetny blog:)

    OdpowiedzUsuń